Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kulcs

2009.09.10. 16:54

szerző: Mizi

Tegnap voltam Tamiéknál(barát) és én azt hittem hogy otthagytam a kulcsom.

De nem úgy volt!
Sztori:

Reggel anya szólt hogy hol a kulcsom.Én azt mondtam nem tudom és keresgélni keztem.

Anya leszidott mert nem találtam meg.Én sírtam, mármint könyeztem.Aztán apa felajánlotta hogy elvisz Tamarához és megnézzük hogy hol van. De nem találtuk.Aztán apa azt mondta hogy Tamarával elmegyek a suliba,így is volt. A suliban ugyan az van mint a többibe: TA-NU-LÁS.

Délután hazajövök,anya újra leszíd de most jobban.

Aztán mikor megebédeltem akkor is sírtam, de akkor már le voltam nyugodva.Aztán megírom lecot és gépezek.Viviennel beszélgetek(Vivi most 6.c) és keresgélem az órarendem,nem találom de helyete mást találtam:A számológépemet.

Aztán éhes vagyok,körülnézek hátha van valami finomság,megis találtam de mást is: A KULCSOM!!!!!

Nagyon örültem de hogycsak na !

Na ez volt a napom:)
 

Címkék: suli számológép órarend

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://minden-napom.blog.hu/api/trackback/id/tr281373320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása